28 aprilie 2016

Advertorial - Continental GP4000S 700cX23mm

     Lume, de ce trebuie să scoatem în evidență doar lucrurile nasoale, cele care au impact negativ asupra vieților noastre?! Eu m-am gândit să încep să scriu despre lucrurile bune care mi se intamplă pe biclă... pentru început. 



     Luni dimineața, pe o ploaie torențială, mă îndreptam vijelios (a se citi cu vânt de spate) spre București. Când mai aveam vreo 30 de km, o trepidație ciudată începe să se simtă de la roata spate și imediat mă gândesc că am pană. Dar nu, nu e pană. Încă. Rulez vreo 20 de metri și aud o explozie: Pooooc! E clar: am spart. Opresc, mă uit, cauciucul s-a tăiat lângă jantă, camera a scos capul pe acolo și a plesnit. Game over! Cu noroc iau o dubă spre București și ajung la timp la muncă.

     Vă întrebați probabil (sau nu!), de la ce a fost buba. De vreo câteva luni am tot făcut pană (vreo 3), și lumea a început să comenteze că ar trebui să schimb gumele. Eu m-am încăpățânat să nu le schimb, știam că sunt destul de uzate și există niște riscuri, dovadă fiind penele, dar am zis să merg până la limită. Și am depășit-o! Se spune că o pereche de Conti GP4000S ar ține undeva la 5000 - 7000 km. Eu am făcut mai mult de 20000, și nu am luat bicla de nouă. Ceea ce e super-tare! Ion râde de mine că sunt chitros și merg cu ele până la sârme, dar nu-mi pasă. Eu sunt foarte surprins de cât de mult au ținut.

     Stilul meu nu e unul agresiv, merg tare la vale, dar frânez delicat, fără a bloca roata. Suprafețele pe care am rulat sunt dintre cele mai diverse, de la foarte proaste la foarte proaste spre deloc (Zagon, la Gentleman's race), am mers la -15 grade și la peste 40. Uneori presiunea nu era cea recomandată, fiind moi când rulam. O perioadă au stat pe balcon, unde era frig. Nu pot să zic că le-am protejat prea mult. Și de aceea sunt și foarte mulțumit de ele.

Câteva specificații tehnice:
Dimensiuni - 700X20c, 700X23c, 700X25c, 700X28c, foldable.
Greutate - 205g
Puncte tari - rezistență mică la înaintare, aderență, durabilitate, pene puține, preț, greutate
Puncte slabe - rezistență scăzută pe laterale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu