5 octombrie 2023

Unde dai și unde scapă

    Parcă așa era?! Sau nu!? Nu-i bai! Sunt bucuros că după 2 luni de așteptare, fac rost de piesa stricată de la roata spate a bicicletei. Soție, dacă citești, să știi că e egală cu o eternitate. Și îmi pasă și de celelalte lucruri din viața mea, nu doar de biclă, da!? Profit și de această ocazie să îmi exprim recunoștința pentru bilete de voie și zburdări energice pe câmpiile Elysee în pauze de familie. Suntem bine. Toamna și-a intrat în drepturi. Așa sună titlurile. Deși ei încearcă să ne spună că tot ce se întâmplă e extraordinar. Mai cald decât obișnuita valoare, mai frig decat aceasta, niciodată nu avem parte de temperaturi normale. Nimic normal nu mai atrage atenția. Totul trebuie să fie special, revoltător. "Uite ce mașină și-a cumpărat fotbalistul!" Dacă ar fi Cristiano sau Lionel, m-aș uita un pic și eu. Nu sunt imun, dar încerc să nu mai pierd vremea cu știrile inutile, stau pe net cu măsură și vreau să citesc lucruri care să mă ajute. Investesc în mine. E o vorbă mare, nu iese peste noapte așa așteptare, e de lucru, trebuie răbdare. Lista de priorități e aceeași, dar lista de "cumpărături" tot adaugă necesități indiferent câte bifez intre timp. Dar le luăm pe rând și încercăm să menținem un nivel de stres acceptabil. Tot ce se întâmplă în jur creează teamă și incertitudine, nu mai ești sigur pe nimic, nici măcar pe ideile tale, că mereu apar argumente noi. Dar cred că evoluăm. Cam încet, încet. Clar nu o să recuperăm distanța ce ne separă de Vest, dar măcar nu rămânem în întuneric. Avem noroc că ne ridică alții și trag de noi, că în baza românilor am lua-o înapoi sigur. 

    Am găsit un mix bun pe youtube care mă ajută la muncă și scris, am chef de bine, îmi place de mine azi. Wout aleargă prin Italia, în weekend e Campionatul Mondial de Gravel la care participă și el. Plus că e și ultimul monument ciclist al anului, Il Lombardia. Se anunță acțiune și spectacol, sper să pot urmări. Doamna face programul, dar de cele mai multe ori, am prins transmisiunile în direct. Din nou, săr'naaaaa. Te gândești probabil ce am fumat de am starea asta, dar am și eu gândurile mele triste și probleme de rezolvat, dar nu le dau atenție azi. Sau măcar nu acum. Vreau să fiu productiv, am ceva de rezolvat pe lista de la muncă și din casă, bifăm cât mai multe căsuțe și progresăm. Am văzut un spațiu de vânzare în Târgoviște și m-am gândit la o cafenea. Dar se anunță vremuri grele și mai bine așteptăm. Vezi, mintea caută soluții pentru un venit pasiv, dar încă nu am găsit ceva să producă bani fără să investesc din timpul și energia mea. Blogul ăsta era o idee, dar nu îl citește decât tata când își aduce aminte, mai bine îl pun pe el să plătească abonament lunar. Ticule, marcă banul! Hai să ne vedem cu bine și în toamna asta, că acușica trece. Vine frigul, conașuleeeee!😀😀😀😀

Screensaver for the soul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu