30 ianuarie 2020

Mancuso, care e planul, tată!?

     Acum câteva zile s-a pensionat Mincă Senior și l-am întrebat ce a pregătit pentru perioada următoare. În afară de pescuit și relaxare, zău dacă mai știe altceva. Cam la fel e la mine, doar că "dăcât" biclă. De ceva vreme am reușit să pedalez ușor, civil, fără scremeri inutile. Dar a început să încolțească  firav o întrebare despre planurile pe 2020.
     Prima idee (și cea mai proastă) era legată de un drum până la Budapesta pe biclă să văd startul Turului Italiei. Dar se suprapune cu obligații familiale și ceva serviciu. Deci, arrivederci, amico mio. Apoi mai e un gând de plajă la mare, că mi-e dor de o tură de 300 plus, chiar dacă nu am reușit niciuna încă. 😄😄 Altă idee idioată ar fi să mă duc la toamnă la o cursă de ciclocross, de se înduplecă Dițescul să îmi deie Merida lui de cross și eu să fac rost de nește gume potrivite. Apoi, anul trecut am vrut să fac 12000 km, dar am fost răpit de o ambulanță la 11500 și gata anul. Anul ăsta sper să fac măcar 10000. Am început deja, am peste 100 km, deci sunt bine de tot.
     Cele mai multe ganduri ale mele se leagă in schimb de cursele de șosea și mtb la care m-am consacrat ca un ilustru plătitor de bilet. Am mai făcut în trecut calcule și proiecte și din 15 curse am bifat 3, deci anul ăsta aș putea să îmi propun 100, poate ajung la 20. Așa că planul pe 2020 e să nu am niciun plan. Jur pe roșu! Că ăla alb îmi dă dureri de cap!
Lectii de viata


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu