2 februarie 2020

2020 - anul marilor realizări

     În primul rând, știu că îmi contrazic propriul post de pe 1 ianuarie 2020 când aberam că e un an de tranziție și bla-bla-bla. Tranziție pe naiba, stați să îmi revină pulsul, să vedeți fugă după kom-uri! Doar azi ce am prins un pic de vânt și s-au și dilatat pupilele!
     În al doilea rând, zilele astea am bifat cea mai mare realizare din acest an: am realizat cât de prost sunt! Știam deja că sunt, doar că nu eram conștient de valoarea absolută. Nu dau detalii și motive, că nu am nevoie de confirmările voastre! Sâc!
     În al treilea rând, realizez că mă apropii de 40 de ani și e doar downhill pe urmă, așa că o pot arde în ce mod vreau eu, pe si pe lângă biclă. Doar o să mă bucur de viață, cu sau fără vânt de față.
     Sigur că vor mai fi și alte realizări, o să le relatez aici, modest, ca de obicei. Hai cu realizarea, bos!

Următoarea achiziție: bicicletă cu robinet si remorcă cu elice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu