3 februarie 2023

Vine primăvara

    Ziua. Că noaptea e iarnă. La naiba cu suceala asta de anotimpuri, ne ia cu amețeală de la atâta schimbare. Ne ajustăm constant și încercăm să ne adaptăm, dar tot ne ia prin surprindere că e prea cald sau prea frig și gata mucii. Eu am avut noroc iarna asta că nu m-a luat deloc flama vreunei gripe, fetele mele au laut ceva hapuri și au tușit un pic. Eu, muci o zi și ceva răguseală sexy, și gata. O fi și de la ieșeala mea constantă cu bicicleta mea iubită, că de la mâncare sănătoasă clar nu e. Dar mă mențin dedicat, am realizat cea mai bună lună ianuarie de când mă știu, asta și datorită vremii, clar. Am băgat vreo două antrenamente indoor, deși e mult spus antrenament, mai degrabă chin să nu adorm, așa de încet am mers. Dar mi-am făcut datoria. Ti-am zis, dedicat scrie pe mine. Mâine e ziua doamnei mele, face 29 de ani pe muchie. Avem planuri de tinerei, tras cu arma și plimbat la karting, băutură și poate facem un dans undeva într-un club. Vedem cum ne țin balamalele. Eu am de gând să fiu ăl mai disponibil soț, orice vrea doamna mea. Happy wife, happy life. Așa m-a învățat un coleg englez. Sau galez. Tot aia e în capul meu. 

    Azi am ciupit o ieșire la iarbă verde și noroi maro de mi-a sărit placa de metal de la cap. A luat-o boul-boilor pe un drum necunoscut, că sigur ies eu unde trebuie. Și am prins vreo 2-3 kilometri cu noroi și bălți, de am luat-o la pas la un moment prin câmp și zăpadă, ca să evit ditamai băltoiul. Tot a fost bine că nu au fost câini să mă alerge prin zona aia desfundată. Am bifat-o și nu mai trec pe acolo în veci. Sau cine știe, '24 e an electoral, or pune ăștia asfalt și pe acolo. Mai e până atunci, noi să fim sănătoși. Am zis că anul ăsta bicicleta e pe locul 3 în topul priorităților și am cel mai mare număr de kilometri. Tre' să o las mai moale. Am impresia că am fost cel mai în formă în anii în care am mers mai puțin. Sau mă înșel. Am același target, 10000 de kilometri, trag să îi fac. Dar nu mai sunt disperat să fac multe ieșiri. Să vedem ce plimbări pregătește doamna mea și adaptez calendarul. Deja îmi fac calcule și trasee de mers la Bâlea și la mare, ar fi tare să îmi iasa ambele anul ăsta. Mai la vară, așa, nu e grabă. Te las, mă duc la copil să îi țin isonul pe youtube cu ceva K-Pop, trupe coreene de pop, să vezi dansuri și îngânări în coreeană, moare Kim Jong-Un mai la Nord. Hai cu primăvara, ghiocelule!😀😀😀

BTS, preferații noștri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu