21 februarie 2024

Wout cel bun

 

Ultima găină din Classica Jaen.

    După cum bine știi, Wout e eroul meu. Și când câștigă dar și când pierde. A început anul la șosea cu ceva rezultate notabile, dar a și terminat o cursă pe ultimul loc, o premieră în viața lui de profesionist. Cumva, îl apreciez și mai mult, pentru că asta arată că respectă sportul, alegând să termine ultimul o cursă în care a avut ghinionul să facă o pană fix când se încingeau lucrurile. A tras cât a putut de tare să recupereze, dar nu a reușit, așa că a venit pe ultimul loc. Și ce să vezi, nu a murit. Și eu am venit printre ultimii la o cursă de șosea, nu am vrut să abandonez, chiar dacă eram rupt de o pântecăraie căcăcioasă, am ales să termin cursa și am fost foarte mândru de mine. Chiar și la campionatele naționale de ciclocros am ieșit ultimul din categoria mea, nicio rușine aici. Cred că momentele astea "proaste" te întăresc, normal că sunt și zile slabe, când nu îți iese nimic, dar trebuie să mergi înainte. E o vorbă: viața e la fel ca mersul pe bicicletă, ca să îți menții echilibrul trebuie să mergi înainte. Nu poate să fie numai bine, nu mai apreciezi binele dacă nu ai și un pic de suferință și chin în program. Că așa stau lucrurile, nu le-am inventat eu, nu am cum să le schimb, așa că lucrez la mine și la abordarea mea.

     Revenind la Wout, a avut câteva curse, unele bune și altele rele ca rezultat, dar obiectivul era să se pregătească pentru cursele importante din primăvara asta, adică Clasicele din Belgia. Din acest punct de vedere, cursele sunt foarte bune, pentru că s-a incordat și a văzut care îi este nivelul, unde mai are de lucrat și ajustat. O să fie nebunie maximă, sunt sigur, sper doar să fie sănătos și să nu rateze vreo cursă din motive medicale. Mai ales că în perioada asta toată lumea are câte ceva. Emma, săraca, are cel mai prost început de an, varicelă plus gripă și acum ceva pe la stomac, bine că e vacanță și nu lipsește de la școală. Vezi, și aici e ceva pozitiv, la naiba: nu lipsește de la școala pe care o iubește atât de mult. Dar ne facem noi bine. E aiurea să fii în formă și să ratezi obiective importante din carieră, de aceea eu mă bucur că nu sunt sportiv iar dacă mă îmbolnăvesc, nu ratez decât zile de muncă și ceva iesiri la noroi și pace interioară, nicidecum nu trece timpul degeaba. Abordarea mea e din ce în ce mai pozitivă, mai ales de când am ales să retrogradez ciclismul pe poziții inferioare în topul priorităților, astfel încât e liniște și în casă și în suflet. Doamne-ajută la toată lumea! Acum mă duc să mă schimb și bag o tură de șosea iar mai pe seară o alergare ușoară de 5 kilometri, așa cum îi stă bine unui pasionat de ciclocros ca mine!

Cel mai primul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu