28 februarie 2024

Fericirea are gust de ciocolată

     Sau de ciocolată cu vișine. Și marțipan deasupra. Frate, am mâncat dulce de mi-a stat insulina-n gât, am rupt-o pe diabet zilele trecute, odată cu ziua Emmei. Ne-am organizat și am bifat câteva zile la munte. Cum unde, la Vila Bran, desigur. Am luat conje' regulamentar, și am reușit să mă deconectez corect și complet de la muncă, Doamne-ajută la toată lumea. Am participat la toate activitățile posibile, seara picam lați de oboseală, dar ne-am distrat peste masură și ne-am bucurat de zilele libere ca niciodată, așa cum îi șade bine oricărui pământean. Ziua Emmei e pe 18, am avut tort cu marțipan și figurine, o minune de tort, cel mai frumos pe care l-am văzut în viața mea. Emma a fost în al nouălea cer, oamenii de la pensiune ne cunosc și ne-au făcut o surpriză cu toate mascotele cântându-i "la mulți ani!" de ne venea să plângem de bucurie. Si ea abia s-a abținut. Apoi am avut parte de o altă mare bucurie. Un tip Bartie, de pe la youtube, pe care Emma îl știe demult, urma să aibă un recital în seara aia. așa că am făcut niște poze, a stat de vorbă cu Emma câteva minute și pe urmă i-a urat și "la mulți ani!" împreună cu oamenii din restaurant. Apoi ne-a dat și autograf. Emma era în al nouășpelea cer, a zis că e cea mai fericită aniversare din viața ei. Nici nu mai știa ce să facă, ce să zică, am avut parte și de dans și muzica, mâncare bună. Ce să îți mai dorești!? Poate niște dansuri populare a doua zi, sau un foc de artificii. Sau foc de tabără cu vin fiert, ceai și muzică folk. Sau o petrecere câmpenească, dansuri populare și fasole cu ciolan, murături și vin și țuică. Lista e lungă, nu te rețin, dar am avut distracție la super-ofertă și am tras lozul cel mare cu fericire. Nu a mai contat că nu a fost zapadă, că a și plouat un pic, sau că am făcut o grămadă pe drum de la și spre Târgoviște. Aia e. Hai să ne bucurăm împreună de fiecare zi, așa cum noi facem de când s-a născut Emma, ne certăm mai puțin și râdem mai cu poftă, trăim mai mult zilnic și tragem la fericire mai abitir. La mulți ani, Cici, te iubim enorm, artista noastră!💖💖💖💖💖💖

Fix Emma.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu