9 septembrie 2020

Sufferfest

     Cine e familiarizat cu strava sau youtube/gcn știe că "sufferfest" vine de la un program de pregătire pentru sportivi, adică program de antrenamente, menit să "descătușeze cu adevărat potențialul tăîn materie de efort depus". Mult marketing aicișea, dar cred că merită încercat. Eu nu am dat 4 USD pe lună pentru dependența mea de Strava să îmi arate nu-știu-ce parametri în evoluția mea, dar apoi să dau bani pentru ceva la care nu știu dacă mă pot angaja. Cu orarul meu haotic, nu pot spune decât: La naiba! Ideea e că dacă vrei, te poți abona și o să ajungi un mare zmeu, că ei sunt niște profesioniști care te îndrumă. Treaba lor, treaba ta! 

     La mine situația e alta. Eu am alt program sufferfest. Am cam rămas fără cursieră, are cadrul o bubă și trebuie remediată. Am trimis-o deja la Carbon Expert, am mai apelat la ei și cu altă ocazie și au răspuns prompt și profi. Așa că am apelat din nou, desigur. Acum sunt aproape pieton. Au fost 15 zile de pauză forțată de la bicicletă. Dar pauza asta a fost diferită de cea din ianuarie când mă refăceam după operație. Acum pot, dar nu am cu ce. Au fost 15 zile în care a trebuit să îmi programez mintea să nu o ia pe lângă drum, să nu cad în găleata cu melancolie și bere. Stai chill, nu e ca și cum plâng ziua după bicicletă și râd noaptea în somn după pastile, dar a fost greu să accept ideea că nu am cum să ies pe bicicletă din motive care nu țin de fizicul meu sau de program sau de muncă. Alea le accept mai ușor. Am căutat în fiecare zi variante de cadre și biciclete, fără a cumpăra una nouă, că nu e nevoie. Dar treceau zilele și nu adunam kilometri, adunam doar gânduri negre. Părea că Luminița (de la capătul tunelului) s-a mutat și nu mai vrea să îmi răspundă la mesaje.

A doua mea bicicletă

     Până când într-o zi m-am dus la Moreni să iau metebeul sotiei, primul meu mtb, să îi fac rost de pedale și să mă dau pe ea. Ai zice că e o treabă ușoară să găsești pedale (ea avea, dar nu de fugă, ci de plimbare în parc), dar nu am găsit. După vreo 3 zile am vorbit cu Tibi din întâmplare și mi-a zis că el are niște pedale, ba chiar și niște papuci de mtb. Păi zi așa, măi vărule! Ne-am întâlnit dimineața, mi-a livrat pachetul, iar după-amiaza fugeam ca zăbăucul prin județ. Partieeeeee! Nu înainte de a schimba lanț și pinioane la Liviu, sărăcul de el, l-am zăpăcit!

     Normal că te gândești că puteam să ies și cu pedalele de civil, și am făcut-o, clar. Dar nu puteam să ies așa, la plimbare, și am tras ca nebunul, de m-am ales cu dureri de genunchi și coapse, dar mi-am făcut damblaua! Acum aștept cadrul, să se reîntoarcă la mine, că eu îl iubesc, și nu-l mai vreau plecat! Și bag mtb la greu, pe asfalt, cine mă vede zice că sunt pe tratament, cum să alergi așa pe mtb, ia-ți o cursieră, ce te mai chinui!? Dacă ar ști ei adevărul... offf! Hai să fim sănătoșîn vremuri nesănătoase! Mă duc la tură! Mai vorbim! Pa!

p.s. când am zis "tură", mă refeream la ședință, la naiba...😃😃😃

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu