17 noiembrie 2013

Iepurele si tractoristul


            Aseara am iesit sa dau o pedala lejera, in ritm de salsa, pe dealul manastirii si prin imprejurimi. Am vazut o gagica singurica pe bicla, cu castile in urechi. Ma gandeam sa ii propun sa mearga fara, ca e mai putin expusa, dar am zis ca poate crede ca vreau ceva de la ea si am renuntat.  Dupa ce mi-am dezmortit scarabele, am luat-o spre oras. Am luat-o pe ea bicla, nu pe ea gagica, sa nu intelegeti gresit.              
              Pana in podu' Mihai Bravu, ma depaseste un cursier. Muaaaaama, pai stai asa. Si m-am luat dupa el. La 2 brazi am facut stanga spre Turn, el era pe dreapta si am zis ca nu merge spre micro XI. Cand pe la Tower's prin fata ma depaseste iar. Muaaaama, iar ma iau dupa el. Bicla, un Specialized Allez, frumoasa. El, urat. Nu il cunosc, el pe mine nici atat. Omu' imi simte shenilele in spate, asa ca trage tare, sa ma piarda. Eu, pentru ca am invatat de la nea Cristian Andronache cum se sta, il urmez la plasa. Si tragea omu' la rupere, eu ca un spin, in coorul lui, la 3 cm. Cat p-aci sa ne imprastiem cand ne-a iesit in fata o vaca..., aa, pardon, doamna care dadea cu spatele si nu s-a asigurat.

                Cursierul a zis ca acum e momentul sa scape de tractorist si se ridica din sha. Io, idem. Cum sa-l scap!?! Prind si eu un iepure si sa-l las asa usor?! Ma tin de el, trecem de Chindia, de biserica sarbilor, si il intreb daca merge cumva spre Bucuresti. Omu', cam obosit de efort, abia raspunde ca merge doar pana la Sagricom. Ii spun ca ma tin si eu dupa el, si ii dam inainte. La sens la Rompetrol, am vazut ca omu' nu stie sa treaca prin intersectii, a luat-o pe dreapta, era sa intre intr-o masina care n-a avut chef sa opreasca, desi ne vazuse. Eu eram langa centrul giratoriului, asa ca am avut timp sa urlu si sa il injur pe domnul dobitoc de sofer, care era foarte ultragiat ca ma iau de el. Ce tampit! Eu, el, nu conteaza :)

                Dam iar inainte. Baiatu' mergea bine, tragea cat putea, dar nu m-a pierdut. Doamne, si ce bine era cand se uita inapoi si facea ochii mai mari decat lentilele :) :) Melcul dopat era in spatele lui. Am mers drept spre Bucuresti si am facut stanga spre Nisipuri, apoi spre Sagricom. Aici am intrat in vorba cu el. Cred ca e la liceu, vorbea cam greu ca abia isi tragea sufletul :) A zis ca iese rar, pe asfalt bun. Poate ne mai vedem. Nu stiu daca m-as fi tinut dupa altcineva mai bun, el cu cursiera, eu cu tractor, dar a fost o experienta placuta, m-am distrat.

                Dau o dedicatie cu multa sanatate pentru moshu' Andronache, ca m-a imbolnavit de competitivitate, cum vad o bicicleta (ca e baba oarba, ca e pisi la plimbare, ca e copil pe tricicleta), depasesc tot.  Bine,bine, tot ce pot! :) :)

3 comentarii:

  1. Funny! Ai talent frate. Am tot râs. Spre sfârşit mi-am adus aminte că am mai citit-o pe undeva. Am căutat şi am găsit că ai povestit asta pe Sport Targoviste în august.
    Ia spune, de atunci te-ai mai întâlnit cu tipul? De tipă nu întreb că ştiu că eşti familist convins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Razvan, am preluat acest articol, cu foaaaarte putine modificari, pentru ca trecea saptamana si nu eram gata cu povestea de la Azuga. Dar maine seara, e gata. E nou-nouta! Multumesc pentru apreciere. :)

      Ștergere
    2. Pe el l-am mai vazut o data prin oras, dar nu am vorbit cu el, aveam alte treburi.

      Ștergere