7 octombrie 2013

Prima bicicletă

06.07.2012

     Un bun prieten, Alex Seltea, a trebuit să renunțe la dulcele trai românesc și a luat drumul străinătății, cică la studii, eu am zis (inițial) că se duce să o mai ardă studențește la vârsta a treia, dar mi-a dovedit ulterior că e treabă serioasă. În urma lui trebuia să lase o frumusețe neagră, foarte ușoară, cu o treaptă. Nu am stat mult pe gânduri și am reușit să i-o sustrag contra unei sume modice. Și așa a început aventura mea pe două roți.

Fratili Mancuso

   După cum puteți vedea, eram un pic mai puternic decât în prezent (a se citi mai gras) 😄 În poza de mai sus se pot distinge pe partea stângă ceva pete de la alunecarea lina pe asfalt după o căzătură zdravănă pe o dungă de vopsea de la o trecere de pietoni proaspăt spălată. Prima căzătură: 04.08.2013. În acea zi am reușit și primul meu traseu mai lung de 100 km: Târgoviște - Găești - Titu - Băleni - Moreni.
   Trebuie să vă spun că iubita mea, Corina, știindu-mă un om foarte hotărât în tot ceea ce face, mi-a spus clar că nu o să mă țină mai mult de o lună "pasiunea" pentru bicicletă. Pentru prima oară în 8 ani de când suntem împreună, i-am demonstrat că nu are dreptate. 😄
   Am făcut multe drumuri pe asfalt cu acest single la care nu aș renunța niciodată, e super ușor de rulat pe ea, dar o folosesc mai rar în ultimul timp din cauze obiective - mă antrenez pe mtb. 😎



Tgv-Gaesti-Titu-Cornatelu-Moreni 110 km

4 comentarii:

  1. Bine te-am gasit, Razvan! Multumesc pentru sprijin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdaneataaaa...ai lasat poarta deschisa si a iesit ADOLF...imi amintesc momentul..o zi frumoasa de vara..iti doresc aventuri frumoase pe doua roti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricaaaaa, multumeeeeeeeeesc frumooooos! :) :) :) Adolf a fost primul meu fan adevarat. Ce-ar mai fi muscat el din bunatate de cauciucuri! Mmmmmm... :)

      Ștergere