25 mai 2020

Târgoveții

     Acum câteva zile mi-a venit, cum altfel, geniala idee să creez un grup pe Strava în care să se înscrie toată populația cu doo roți din Târgoviște și împrejurimi, până la limita de județ. Sigur că se pot înscrie și alți bicicliști, colegi de suferință sau dușmani de clasă, dar eu am început să am probleme să îi urmăresc pe ai mei acilișea pe islaz, și am zis să restrâng cercul de căutare când intru pe Strava. Aveam câteva idei legate de nume pe care le-am supus la vot prin corespondență, și am ajuns la mirobolantul titlu "Târgoveții".
     Avem o istorie a orașului de care suntem mândri, peste 600 de ani de vechime, deci trebuia ceva care să sune a "târg'. Ne gândeam și la ceva legat de Strava și kom-uri, dar lumea a votat. Avem deja 22 de membri deplini, așteptăm acum să treacă buba covid și începem să ne organizăm și în teren. Eu deja am o idee cu o cursă solitară, pe care cred că o să o aplic pe acest grup, și apoi extindem la toată Strava. Vedem, dau detalii aici, când le am.
     E interesant că avem grup și ne întrecem și la distanțe parcurse pe săptămână, urcare și viteză medie, pe lângă  clasamentele deja stabilite pe segmente. Sper să iasă ceva frumos, că doar tuturor ne place mersul pe bicicletă, dar nu toți sunt fierți pe competiție, ca mine. Și fiind un grup atât de mic, nu vor încăpea orgolii prea mari! Sau poate se mărește grupul și înghesuim niște valoroși! 
     Să ne vedem cu bine peste tot! Vedete ne facem!
Turnul Chindiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu