2 ianuarie 2023

Hai cu sorcova cu mine 02.01.2023

    La mulți ani în noul an, să fim sănătoși și plimbați, zâmbăreți și ne-triști, cu râs pe meclă și soare în suflet. Dar e bine că avem și pe afară soare, ieri am făcut pauză de bicicletă și m-am plimbat un pic azi. Băieții mei de pe Strava au băgat numai ture de peste o sută, eu nu am avut timp, biletul de voie a fost mai scurt și nu am insistat. E bine și așa, Nașule. Au fost undeva la 17 grade, poate mai multe la soare. Nu am avut noroc de drum uscat complet, că la umbră nu se zvântase asfaltul, am prins și ceva vânt, dar m-am umflat un pic la bulane, că am vrut să adun kilometri, anul ăsta aș vrea să trag tot la 10 mii, dar rezoluția de An Nou e despre mai mult timp cu familia, deci mai puțină bicicletă. Sau mai exact, mai puține ieșiri dar mai lungi. Ca niciodată, de revelion, nu am avut o listă de doleanțe, bucket list-ul meu e simplu. Timp petrecut cu familia, bicicleta e bifată, vreau doar sănătate. Pentru toată familia. Aș vrea să mă concentrez mai mult și pe muncă, să fiu mai eficient și mai deștept (asta înseamnă că sunt și eu deja măcar un pic!), poate reușesc să câștig mai bine și să facem și mai multe lucruri. Fetele mele au în plan o Turcie, un Roland Garros și Disney la Paris. Eu vreau două ture lungi și două curse măcar, dar mai bine pregătit. Mi-ar plăcea să ajung la o etapă din Turul Romaniei, să vedem pe unde va trece. După cum vezi, se anunță un an liniștit, dar prevăd ceva agitație familială și alergătură din afara spectrului voinței mele. Că mi-e o leneeeeee! Hai că mă opresc, că am de vorbă cu soacră-mea, e în formă și facem politică! Să ne mai vedem cu bine!😀😀😀

Pe la Buda de Prahova.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu