30 decembrie 2013

Pac-pac de sarbatori




Sambata, 28.12.2013, ne-am adunat o turma de nebuni (14 la numar) sa ne fugarim printr-o ferma parasita de langa Targoviste. Si sa ne impushcam. :)
Combatanti: Carmen, Cristi, Decebal, Busu, Marius, Razvan, Dan, Alex, Florin, Razvan, Vali, Dragos, Chiri si, desigur, Mancuso. Plus fotograful de serviciu, Marius.
Pe la 11.00 trebuia sa fim pe pozitie, dar Florin s-a gasit sa isi cumpere echipament de camuflaj fix in dimineata asta. Asa ca asteapta Mireasa, sa fie gata pentru marele eveniment. Cu chiu, cu vai, ne-am adunat toti 14 si am dat drumul la joc pe la 12. Fiind foarte cald (12-13 grade), am facut si multe pauze de cola si (unii) tigari. Ca de obicei, printre noi se afla si nemuritori, care te fac sa iti creasca brusc tensiunea, desi adrenalina iti salta pulsul la 120 lejer (noroc ca eu am pulsul mic, nu sare de 60 decat cand ma agit foarte tare). Ne-am alergat si ne-am ciuruit pana pe la 16.30, cand a apus soarele si a inceput sa se lase frigul. Oboseala ne-a doborat pe toti, asa ca am taiat-o fiecare spre baza lui.
Va las in compania pozelor pentru a va face o idee despre ce a fost acolo.
Mancuso











































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu