1 decembrie 2013

Pac-pac

     


Lovitura de stat... la poza :)


           De ceva timp incoace, fratele Cristian Andronache ma tot pistoneaza sa ma apuc de Airsoft. Si a fost atat de insistent incat m-a convins ca nu vreau sa ma joc. :) Asa ca omu' a schimbat tactica, nu a mai insistat, dar m-a rugat sa merg o data sa vad cum e. Mi-a facut rost de arma de la infractorul de Petrache, plus masca si manushi. Frate, si m-a combinat! Am fost acum o saptamana, am jucat 7 la 7 si a fost super. Pentru cine a jucat Counterstrike, pot sa ii spun ca e la fel, doar ca muuuult mai mishto! :) :)
           Azi, 30.11.2013, m-am mai dat o data. Dar acum a fost si mai tare, ne-am adunat vreo 25 sau chiar mai bine, ca nu am reusit sa numar cate capete luminate si camuflate s-au prezentat la apel. Harta aleasa a fost o ferma parasita de langa Targoviste, aceeasi de acum o saptamana, cu multe cladiri si o multitudine de rute posibile.
           Asa ca ne-am impartit in 2 grupe: baietii de la NTS, o armata bine organizata, mai experimentati, si noi, talibanii, cam ametiti si zapaciti ca grup, dar plini de dorinta de afirmare. Si timp de vreo 3 ore am reusit sa ne facem de cap, s-a tras mult, s-a alergat si mai si, batalie adevarata. Nu cred ca a fost vreun soldat care sa nu isi ia bile azi. Cum te bucurai ca ai impushcat un inamic, cum iti luai o bila-n freza de la altul, nici nu iti dadeai seama cine te-a luat. Eu eram asa de prins de joc ca mi-am impushcat cel putin o data un coechipier. :) :)
           Dupa cele 3 ore, baietii din NTS si-au luat jucariile si au plecat, si ne-au lasat pe noi, vreo 14, sa mai facem pe nebunii. Si ne-am mai impushcat vreo 2 ore. Ne-am distrat, ne-am si certat, unii s-au ales cu ceva rani, dar la plecare eram toti bucurosi de parca tocmai ne raspunsese Mos Craciun la scrisori.
Bag ceva poze aici ca sa vaza si ochiul vostru o mica parte din ce am faptuit noi azi (30.11.2013)










































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu