12 februarie 2020

Mancuso, tu de ce scrii?!

     Primul răspuns care îmi vine natural în minte e: "de tâmpit! ". Dar nu e atât de simplu. Cumva, scrisul mă ajută să scap de niște gânduri, pe care le aștern pe foaie. Eu am gândit inițial blogul ca pe o formă de promovare a ciclismului, apoi am descoperit că mă ajută să mă descopar și îi ajut si pe ceilalți să trăiască întâmplările mai mult sau mai puțin banale din viața unui biciclist. Deci, scriu pentru ciclism si pentru alții care vor să descopere mai mult ciclismul.
     Apoi, scriind pe blog, îmi fac mâna în științele comunicării și mă antrenez pentru o viitoare slujbă de scriitor/muritor de foame.😃😃😃😃
     Nimeni nu e obligat să citească aberațiile mele zilnice sau poveștile din timpul curselor, dar eu mă încăpățanez să scriu idei și gânduri legate de ciclism și lumea poate va simți nevoia să ia o bicicletă si să trăiască altfel. Că până la urmă, despre asta e vorba: ciclismul îți arată o perspectivă nouă asupra vieții și eu încerc să o promovez cu blogul meu. De aia scriu.

Scriț korekt



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu