5 februarie 2020

Prima iubire rezistă

     Pfuuuuuu, aproape că uitasem cum e bătuta la obraji pe drumuri neasfaltate. Bicla mea de mtb e muuult depășită din punct de vedere tehnic, dar mă doare la banană. Pot să mă distrez și antrenez în continuare pe roți de 26" și transmisie 3x. Dar pentru a fi competitiv într-o cursă, e nevoie măcar de roți de 29". Așa că îi scriu moșului de pe acum și poate mă ajută cu o mega-pomană.
     Revenind la tura de azi, pot spune că nu mai e pic de mizerie prin pădure. E pe hainele mele! Altfel, picioarele merg din ce in ce mai bine, încă nu ies la antrenament, doar mă plimb. Așa că mă bucur de drumurile pustii și natura în transformare.
Vand casa cu teren, necesita cateva mici reparatii. Nu e inclusa balega din poza. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu