23 septembrie 2022

Scriitorul din mine 23.09.2022

    Azi era să ratez episodul zilnic. A fost o zi lungă și grea la muncă, nici nu am mai apucat să ies cu bicicleta. Am și avut ceva chestii de făcut prin casă și curte și a mai venit și ploaia. Plus că la muncă m-au înnebunit englezii mei și am mai căutat și pe net cum să primesc sponsorizări pentru scris, am pus link aici în dreapta spre Patreon și poate e cineva dispus să ajute un scriitor începător să își concetreze energiile spre texte pe foi și bloguri. Imi dau seama că puteam face asta demult, habar n-am de ce nu am făcut-o, dar sigur e în planul Domnului. 

    Dimineață ne-am trezit obosiți, ochii carpiți și buzele uscate nu ne-au facut micul dejun mai luminos, am cam tras de noi să plecăm spre scoală. Dar a trecut. La 12 am luat-o pe Emma și ne-am îndreptat spre Mac, pentru o masă cu jucărie. Monster truck! Ce tare, că îi place Emmei mai mult decât mie. Ne jucăm diseară dupa muncă. 

    Acasă, fetele își văd de treabă și ceva teme în camera Emmei, eu la birou cu dureri de cap și ochi, așa e când se sparg toate mailurile în capul meu. Noroc că am capul tare și duc multe, altfel eram de mult cu capul. Sau poate deja sunt și nu recunosc nimic. E bine că ne baga ăștia control psihologic la medicina muncii, Doamne-ajută să trec. Habar n-am dacă e legal, mai sunt și reprezentantul angajaților. Halal cu mine! Ne dau ăștia pe toți afară fără nicio plată compensatorie, zău.

    Ziua a trecut prea repede și nici nu am apucat să mă gândesc dacă am inspirație, așa că am fugit de la seara în familie și m-am apucat de scris, să nu treacă ziua, doar așa am promis acum trei zile. Dacă scriu și mâine sunt mai tare decât un miracol din bătrâni.

    Hai noapte bună și ura la toată lumea! Strigă doamna după mine. Paaaaaa!

Se poate scrie si pe bani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu