27 septembrie 2022

Scriitorul din mine 27.09.2022

    Hai că ieri am păcălit regula scrisului zilnic și am postat un articol mai vechi pe care l-am ajustat cu ceva info mai noi și gata treaba. Scriitorul din mine a fost învins de realismul de-afară că a trebuit să mă ocup de munci si chestii, așa că nu am mai avut timp decât de un artificiu. Văz că a mers, lumea a aruncat un ochi pe articol și a apreciat, e de bine. Hai că nu a fost atât de rău, că doar nu mi-oi pune cenușă pe cenușiu. Sigur o să mai fac, parol.

    Azi a început rău, cu apă pe jos și nori pe sus, cât p-aci să îmi strice planul de ieșit cu bicicleta. Revin la ea imediat. Mic-dejun normal, adică 2 guri de ceva și vorbă stropită cu râs, cafea de la doamna, săr'naaaa, drum la scoală scurt, salutat fratello care mergea spe muncă, acasă la un pic de mâncare, vorbe cu doamna și plecat la aer. Am stat o oră, că am de muncă, m-am învârtit pe centură, se mai uscase asfaltul de la atâtea mașini și camioane, dar tot m-am stropit din ceva bălți, aia e. Săptămâna asta nu trag că am cursă sâmbătă la Pucioasa. Dăm piept cu Sultanu. De 2 ori. Lumea îmi zicea că e mai bine la tura scurtă, de ce mă chinui la lungă. Păi, frăție, tura scurtă ține 2 ore și gata, acasă. Pe când la lungă, deie Domnu' să scot sub 3 ore jumate, simt și eu că sunt competitiv, nu că aș lua vreun premiu, dar să simt că am de tras, de chinuit, de înjurat și blestemat, desigur. La scurtă nu aș avea timp de toate astea. Cred că doar la mtb am băgat ture medii sau scurte, la șosea sunt zmeu și bou, merg doar unde e mai greu, că atât mă duce capul.

    M-am înscris, gata, mă dau la curse. După 3 ani de așteptare. O să fie cu emoții, cu strângere de inimă și stomac, cu bucurie și chin deopotrivă. Mi-era dor, zău. Sigur pe a doua urcare a Sultanului o să fiu pe dos, dar mai e până sâmbătă. Am doar plimbări în program până atunci, nu trag că nu mai am de ce. Băieții mei se duc duminică la mtb și au zis PAS la șosea, deci merg singur. Fetele mele nu au chef să mă aștepte toată ziua în parcul din Pucioasa, își văd de ale lor. Nu am mai scris demult despre o cursă, bag aici articol, cu de toate. Shaworma de Sultanu. Sună bine! Hai pa și spor la treburi și mie! Și dacă vrei, intră și aici să ajuți la creație. 😎

Și scrisul se consideră muncă




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu