24 septembrie 2022

Scriitorul din mine 24.09.2022

    Nu cred așa ceva. E a patra zi consecutivă, hai că devine obicei. Minune mare, Doamne-ajută la toată lumea! Azi a fost plin. Cafea dimineață cu doamna și un bol de cereale și am tăiat-o cu bicicleta la plimbare. Deși nerefăcut complet, nu mai rezistăm și am ieșit. Sub doua ore a durat dar încă simt bucuria și la ora asta. O dimineață rece, de am ieșit cu mănuși cu degete, dar apoi mi s-a făcut cald și a fost și mai bine, zău. Dupa tură, am plecat spre Moreni, să stăm doua zile și aici ( că deja suntem), am dat o tură pe la Jumbo să luam nu-știu-ce caiet pentru scoală, doamna mea a mai gasit ceva pentru casă, ne-am întâlnit și cu părinții unei colege de-ale Emmei, și ei tot după acel caiet. Am bifat Jumbo, urmează mall.

    Doamna e cu noodles, Emma cu Happy Meal și eu cu Mesopotamia stropit cu cola. La cele 72 de kile ale mele îmi permit să mănânc orice, oricând, oricât. Schijă sunt. Profu' de baschet mă alinta "Moartea dreacu" iar un vecin în copilărie îmi zicea "Secătura". Io sunt ambele!

    Incredibil câtă lume e la cumpărături, bag seama că toate semnele de pe piețele de capital sunt doar la Bloomberg tv, la Românica e lapte și miere, nici urmă de recesiune. O fi poate și vreo impresie greșită, că așa era și în 2008, economia noastră "duduia" și lumea se prăbușea în jur!? Nu sunt vreo cucuvea, sper să mergem spre mai bine, vreau să mă bucur de viață dar am o reținere când vine vorba de problemele economice, nu prea e de glumă, că toată lumea suferă. Om trăi și om vedea. Am un plan B, soluții se găsesc, trebuie doar să ne adaptăm.

    După mâncare rapidă și sănătoasă, tre' să luăm ceva și pentru acasă. Ne învârtim prin Carrefour fo' oră, luăm ce ne trebuie, la ieșire radem și două lozuri. Normal, unul e câștigător, îl schimbăm pe un loz nou, normal, necâștigător. Merge afacerea, nenică! Dar nu ne pare rău, știm povestea prea bine.

    Frate, mai devreme aveam o mulțime de idei, râuri de inspirație îmi inundau supapele sufletului și acum, la 10 seara, nu mai e nimic. Am băut o bere, am stat de vorba și am văzut o juma de film, urmează somn. Iar mâine sunt campionatele mondiale de ciclism. Haide Wout, fă-ne mândri! Au fost și azi ceva curse, dar nu le-am urmărit, aveam alte priorități, deh. Dar mâine promit că mă uit, fie ce-o fi! Noapte bună la toată lumea! 

p.s. scuze de greșeli și lipsa diacriticelor, remediez zilele următoare.

30 de minute pe zi, recomandare de la medic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu