30 septembrie 2022

Scriitorul din mine 30.09.2022

    Văleu, muicăăăă, e ultima zi de septembrie și eu nu am nicio poză cu pădurea care își schimbă culoarea. E timp, mâine la Pucioasa oi prinde eu un moment să fac o poză, dar e deja octombrie. Hai că a facut Emma câteva pe drumul spre Moreni și iau de la ea, să scap. Azi a început bine, m-am trezit de pe la 5 de parcă aveam vite de hranit. Nu mai puteam să dorm, nu de la griji, stai liniștit, nu sunt deloc genul care să aiba nopți albe de la griji, dar îmi făcusem somnul așa că m-am apucat de vise cu ochii deschiși. Normal că despre biciclete, vacanțe, teme, facturi, datorii... Hoooo, breee, că pe drumul ăsta chiar nu mai ai cum să adormi, înapoi la biciclete. Nici nu am terminat bine cuvântul, că am adormit din nou. Trezire normală la program, 6.55 toată lumea e în picioare. Cafea, un pic de mâncare la copil, ghiozdan, adidașși mașină, drum și soare până la școală.

    Înapoi acasă, mic-dejun, muncă și rapoarte, vorbe cu doamna mea si înapoi la scoală pentru întâlnire cu "Doamna" Emmei. Normal că te stresezi, te gândești că poate se lasă cu ceva morală, nu despre Emma, nu-nu, ci despre noi, părinții, care nu prea știu să gestioneze lucrurile și au nevoie de îndrumar. Ajungem, discutăm. Doamna e super-mulțumită de Emma, dar ne trage de urechi pentru o greșeală comisă de noi, poziția ghiocel direct, cenușă în cap, scăpăm. Emma e bine de tot, ni se recomandă mai multă activitate fizica și să mergem la pictură. Binessss. Plecăm fericiți de la școală, mulțumim Doamne pentru această învățătoare!

    Iar acasă, iar muncă, dar nu prea multă, că strică. Itaaa, ce am uitat! Azi mă gândeam să scriu despre ziua de vineri, semnificații și abordări, dar m-am luat cu drumurile. Altădată. Cum ziceam, acasă fac bagaje că plecăm la Moreni cum termină Emma scoala, am de luat toate trusele de machiaj că mâine merg la curse și vreau să dau bine în poze. De pregătit, m-am pregătit, cum să nu! Bicicleta e curată, hainele de ciclism au fost toate spalate, e planul făcut cuviincios. Tre' să mai tai unghiile, să îmi meargă bine. De ce razi!? Am o boală! 😀😀😀 Și mai rămâne partea cu mersul pe bicicletă la concurs. Dar aia e tocmai mâine. Azi mă bucur de vremea de vară și de cerul senin. Sper să nu mă lungesc prea mult la "birou" și să pot să adorm devreme, fără vise cu podiumuri de data asta. Bine că se anunță 26 de grade cu soare, bag chilot scurt și coate goale, să se vaza toate bubele de la căzături, ca un veteran ce sunt. Gata scrisul și pe azi. Ura la toată lumea! Și dacă vrei să fii patron, intră pe Patreon și fă un bine.😀😀

Semnul legendar cu 30% și io, gras :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu