3 octombrie 2022

Scriitorul din mine 03.10.2022

    Eee, cine face pauză să ridice mâna! Cum adică "unde?", sus! Un weekend plin de activitate fizică nu a lăsat loc pentru nimic intelectual, cumva am fost pe pauză de cenușiu și m-am purtat ca o euglenă verde, am depus efort, am mâncat, am mers cu bicicleta și am suferit, am dormit și m-am refăcut. Nu prea am gândit.

    Dupa ce vineri am închis taraba noaptea, sâmbătă m-am chinuit să termin cursa de la Pucioasa și am ajuns acasă târziu, pe la 5, am băgat baie și mâncare și m-am relaxat la tv, fără niciun pic de inspirație. Cumva, era începutul pauzei mentale, că părea că am multe idei dar nici una nu era bună de pus pe hârtie. Cursa a fost nasolă și o să scriu detaliat despre ea. Probleme stomacale și ceva musculare și-au pus în gând să mă oprească. Pot spune că în viața mea nu mi-a facut abandonul o curte cu vilă și piscină și grădini de Versailles ca la cursa de sâmbătă. Încă de la prima urcare pe Sultanu am simțit că nu e cea mai bună zi, dar nu mă gândeam că va fi atât de rău. Dar am tras de mine, mi-am zis că nu de aia m-am înscris, știu ce înseamnă să abandonezi dar din motive tehnice, așa că fizicul trebuia învins. Și am reușit. Îmi venea să plâng la final de cât de bucuros am fost să termin în ciuda tuturor problemelor. Plus că nu am căzut sau nu am făcut pană, deci alte motive de bucurie.

    Duminică am avut treabă prin casă, ceva ordine și disciplină, ceva articole de citit și rezumate de ciclism pe net și niște emisiuni drăguțe pe la tv și a trecut weekendul. Copilul rămăsese la Moreni cu bunicii așa că am fost pe modul relax seara, fără stres, frate. 

    Azi m-am trezit cu chef de muncă dar cam fără inspirație de scris, și am zis să aștept să vina ea singurică, nu o mai forțez aiurea. Și a venit, am scris, am bifat și ziua asta. Urmează să găsesc timp și energie pentru articolul despre cursă, nu aș vrea să îl lungesc prea tare, că iar plictisesc lumea. Clar și acum plictisesc lumea, dar măcar nu răpesc prea mult timp. Dacă simți un imbold de nestăvilit și vrei să ajuți un scriitor de articole, poți intra aici. La revedere multă la toată lumea!😀😀😀

Aici eram bine.Încă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu