5 octombrie 2022

Scriitorul din mine 05.10.2022

    Ziua bună se cunoaște de dimineață. Așși omul, tot de dimineață se cunoaște, când nu știe cum îl cheamăîn budigăși cu fesul pe cap, încă în visare. La fel sunt eu între 8 și 10 dacă nu ies cu bicicleta sau nu duc copilul la școală, să mă "revergorez". Chiar de beau cafeaua cu doamna, tot dorm pe mine. Azi ne-am trezit mai tarziu, e ziua educației și nu se învață. La fel cum nu se muncește de ziua muncii. Păi dacă aplicăm sintagma asta, de ziua mea nu mai sunt sau cum!? Ideea e că am dormit mai mult, ne-am odihnit. Ieri eram pe alte lumi și fusuri orare, dimineațștiam că e luni iar seara îi ziceam unui coleg că e joi și mai avem doar o zi și gătim săptămâna. M-am tâmpit, dar soția zice că m-am îndrăgostit. Cumva are dreptate, dar e una mișto rău, Cervelo o cheamă, S5 codul numeric personal. Doar că e cam fudulă șține tare la bani, peste 20.000 RON second, cumva în altă ligă decât pot eu să adaug în coș. Deocamdată. Poate mă ajută cineva.

    Azi e cald și frumos afară, dar dimineață era frig și am amânat plimbarea pentru după-amiază, am o ședință, rezolv niște treburi importante și pe urmă, valea. Nu știu ce traseu, nu știu ce tempo, știu doar că bate vântul și ies să îmi usuc mințile îmbibate în griji și negru. Exagerez, desigur, cerșesc atenția ca un câine șchiop, slab și fără stăpân. Sunt și suntem bine, nu ne plângem. Am avut ceva treabă prin oraș și am mers pe bicicletă, fără grabă sau griji. Îmi place să analizez traficul și lumea care merge pe jos. Oare când o să ne dăm seama că bicicleta e cel mai eficient mod de transport in oraș!? Eu nu mai aștept nimic de la "autorități", sunt doar pe interes și doar când vor ieși bani grei din pistele și parcările de biciclete se vor urni și ei. Până atunci, mașina e regină, facem parcări șînlesnim mersul pe patru roti. Unii mai destupați la minte și cu ceva viziune fac pe dos. Măresc impozite, mai reduc din benzile de mașini și fac piste, oferă facilități fiscale pentru bicicliști. Noi încă suntem in Evul Mediu, când biciclistul e vrăjitoarea din trafic iar șoferii sunt Inchiziția, cam așa stau lucrurile.

    Eu recomand oricui să meargă pe bicicletă, dar nu impun nimănui ideile mele. Uneori ce gândim pentru noi și functionează e posibil să nu se potrivească și altora. Dar asta nu înseamnă că nu trebuie să încerci. Eu am avut noroc și am descoperit bicicleta din pură întâmplare și am rămas la ea. Gata. Trebuie să intru in ședințăînapoi la muncă, minerule. Oare dacă minam bitcoin, eram mai bogat ca Luceafărul Huilei, tovarășul Cozma.😀😀😀😀 Multumesc pentru atenție. Hai liberare și arginți la toată lumea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu