21 octombrie 2022

Scriitorul din mine 21.10.2022

    Cică dacă îți e mereu foame ai mari șanse să nu faci cancer! Așa o fi!? Să vedem. La naiba, nu am găsit nicăieri mai multe date, cred că era doar o știre, eu voiam să fac panaramă, ca de obicei, doar că, ce să vezi, nu o să îmi iasă. Și colac peste pupăză, am găsit niște porcarii pe net de îmi vine să mă duc la doctor pentru o mie de analize. Dar n-o s-o  fac, sâc! Mă simt sănătos, ultimele analize au fost bune. La cap nu mă caut că vreau să șed acasă nu la cameră cu zăbrele și ușă cu clanța pe afară. Ideea e că deși eu credeam că e de bine să îți fie foame mereu, se pare că sunt mai multe posibile cauze care ar pune pe gânduri serioase orice om serios. Nu e cazul meu, deci. Mergem mai departe în frumosul articol. Cică e de la zahăr (mult sau puțin, nu mai știu), de la vreo boală legată de tiroidă sau anumite medicamente antidepresive, de la stres și ceva greșeli de alimentație. Dau cu banul și aleg două, rămân cu stresul și alimentația. Gata, caut soluția tot pe net, mai ales pentru alimentație, văd ce zic specialiștii, e ok. Cât despre stres, la ce "experți" avem, care îți dau tratament de cucu-bau pentru o banală depresie, zic pas. Hai că m-am făcut bine de tot.

    Azi aveam chef de râs, de umblat, așa că doamna mi-a pus mașina de tuns iarba în brațe și m-am plimbat prin curte cu un zâmbet tâmp pe față. Am făcut și treabă. Un coleg de breaslă m-a certat că tund iarba pe banii companiei la care lucrez, dar nu am mai pierdut timp să îi zic că eram în pauza mea corectă și legală de masă. Dar ai semnat protocolul de sănătate și securitate in muncă!? Bă, tu chiar ții cu ursul, bag seama. În loc să apreciezi că munca de acasă îți permite să faci și lucruri plăcute în timpul tău, te rățoiești la mine că risipesc minutele corporației și nu respect normele de SSM. Pfuuu, păi să știi că nu îmi pierd vremea cu explicații, fiecare să facă așa cum îl taie capul, eu dorm foarte liniștit noaptea, neîntors. 

    A venit vacanța de toamnă (noi nu am pupat așa ceva) și Emma merge la Moreni. Gata distracția, urmează o săptămână de jocuri de societate și table în parc cu pensionarii. Șah joc doar când or inventa ăștia o variantă cu zaruri. Mâine încep antrenamentele, deie Domnu' să fie uscat, că frigul se combate cu haine. Apa la obraji e mai greu de suportat, bag trainer când e ud afară. Și scutesc și niște spălări de bicicletă neprogramate. Hai sănătate, căldură și facturi mici la toată lumea, că a venit frigul, vărule!

Eu așa sunt lunea după ce iau pastilele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu