27 octombrie 2022

Scriitorul din mine 27.10.2022

    O nouă zi, o noua poveste. Sau măcar o nouă idee. M-am trezit cu o poză drăguță pe telefon de la fiica mea. Draga de ea a desenat un unicorn. E pasionată de desen dar nu știu dacă ar putea să urmeze niște cursuri, să își fructifice talentul. O să mergem la cineva priceput și poate o să aiba loc să își dezvolte pasiunea. Habar n-am dacă e potrivit pentru viitorul ei să trăiască din desen, pictură, creație. România nu îmi pare locul propice pentru un artist să se dezvolte. Dar nici nu îmi vine să nu o sprijin cum pot eu de bine în direcția asta. Când faci ceva cu atât drag nu are cum să nu iasă ceva bun din asta. Emma are noroc de părinți dornici să o sprijine până în pânzele albe când vine vorba de a-și urma vocația. Clar pânzele albe vor avea niște facturi și bonuri pe ele pe care ea singură va trebui să le plătească la un moment dat, dar mai e până acolo. Vedem după facultate ce și cum. Până atunci, să colorăm, zic. 

    Din păcate, școala românească are tendința să înăbușe spiritul creator și oricine are anumite deprinderi se lovește de prejudecăți. Noi avem noroc de o învățătoare deschisă la minte și la suflet, care pune mare preț pe creație și individ. Deși anumite reguli de la școală încă îmi par comuniste, încerc să o învăț pe Emma că la școală trebuie să facă ce i se spune, că sunt doar patru ore pe zi. Acasă poate fi cât de liberă și creativă dorește ea. Carte și distracție, cea mai bună combinație. Vine și Halloween acum, să vezi iar costumație și machiaj horror, dăm o petrecere cu tematică, deși nu e o sărbătoare românească, tot ne distrăm. Sau poate găsim vreun loc bântuit și ne împrietenim cu niște fantome. Depinde ce fumăm! 😀😀😀😀

Frida Kahlo de Târgoviște


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu