23 octombrie 2022

Scriitorul din mine 23.10.2022

    Bate toaca, trag clopotele, Mitică, e duminică și e soare pe cer. Dumnezeu a dat încă o zi frumoasă pentru sufletul meu de biciclist scriitor amator. Mă gândeam ieri că mi-ar plăcea să scriu mai mult de o dată pe zi, că aveam multe idei în momentul ăla, mă luase curentul pe fluviul Inspirației și aveam impresia că o să rup penița. Sunt sigur că mi s-a năzărit asta doar pentru că ieri am început turele cu bicicleta după două săptămâni de pauză. Nu am stat eu paișpe zile, doar doișpe, dar nu am mai vrut să aștept, mai ales că e și vremea asta numai bună de admirat frunze galbene și grâu verde crud. Am băgat doar două ore și nu am tras, dar tot m-am ales cu febră. Mergeam ca o barză șchioapă când m-a scos doamna la shopping. Ciudată senzație, nu am mai făcut febră de la bicicletă de ceva timp. Sunt curios cât o să dureze aplombul asta, că pregătirea pentru la anul e un proces lung și lent, iei fiecare zi și fiecare tură pe rând, încercând să nu tragi prea tare și să menții un program. O să te țin la curent, dacă nu e prea scump.😃😃😃

    De dimineață, când m-am trezit, nu mai aveam ideile de ieri. Umblam printr-o albie seacă a fluviului de ieri și cerneala era doar o iluzie frumoasă pe foaia albă a zilei. Dar am intrat pe facebook și am găsit un mesaj de la un prieten bun, Lucian Liteanu, aflat la Milano. Mi-a trimis poza de mai jos și mi-a insuflat o idee legată de porecla mea. E primită în clasa a șasea, cu onoare, de la profu' meu de baschet, Ionescu, cel mai înalt trabantist. De atunci mă strigă lumea Mancuso. Pe vremea aia era un serial "Mancuso de la FBI" cu Robert Loggia, dar nu are legatură cu mine, doar că mie îmi ziceau colegii "Monkey", de la urechi și amuzament oferit pe banane, iar Ionescu a operat rebotezarea. Clar în cazul meu FBI se traduce prin "Female Body Inspector" și insigna mea e un petic de pană. M-a amuzat poza cu pricina, dar cel mai tare loc unde mi-am văzut numele e un dric Mercedes cu numere de Italia pe aici prin Târgoviște. Îmi pare rău că nu am facut poză, omul a șters numele și a trecut "În văzduh SRL" sau ceva de genul. Oricum, eu am făcut repede o paralelă între poza de la Liti și dricul meu, că ambele se ocupă cu răcituri. Hai să avem o duminică liniștită în familia tradițională, cu grătar, băutură și bătaie cu uluca de la gard, dar fără îmbălsămări anticipate! Să trăim bine!

                Fără înghețată viața e cald


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu