6 octombrie 2022

Scriitorul din mine 06.10.2022

    Frate, imediat se simte când ies cu bicicleta. Dorm dus, așa cum și sunt, mă trezesc fresh de portocale, am chef de muncă și de viață, nu mă enervez prea mult în trafic. Și parcă am și chef de scris, nu e neapărat inspirație, că daca aveam d-aia, băgam și eu articol despre cursa de la Pucioasa din weekend. Ideea e ca observ aceste semne pozitive și mă bucur de ele. Pe de altă parte, mă gândesc ce pot face să obțin efectele acestea fără a ieși cu bicicleta, că nu pot pleca mereu după bunul plac.

    În primul rând, urmăresc clipuri cu biciclete și oameni care cutreieră lumea sau participă la diferite curse inedite, din categoria "ultra" adică sute și mii de kilometri. Sau vreo aventură dificilă prin Islanda. Am câțiva oameni deja dragi pe care îi privesc și capăt o stare de bine. Cum vorbesc, ce fac, cum filmeazăștiu că e foarte multă muncă nu doar să organizeze tura și să o parcurgă, dar și să filmeze și editeze astfel încât efortul depus să aibă o imagine de succes. Sunt sigur că există foarte mulți oameni în lumea asta care filmează turele pe bicicletă dar nu au parte de atenție. Fie că sunt neglijențîn organizare, că nu aduc nimic amuzant sau provocator, că nu filmează cum trebuie sau nu au muzica potrivită. E și aici o întreagă industrie, că de aia și se bagă mulți bani, că trebuie să promovezi anumite mărci și contează cum o faci. In cazul meu nu cred că și-ar face nimeni reclamă pe un blog dubios unde se mai face politică, se mai înjură, se mai bat câmpii și câmpiile, se exprimă liber gândurile despre marketing, la naiba cu el, și tot așa. 

    Deocamdată mă bucur de libertatea de exprimare pe care eu mi-o ofer, pentru că eu singur mă cenzurez și nu dezbat anumite subiecte care doar ar întărâta lumea, nu sunt genul care să folosească subiecte "mirobolante" și titluri cu priză doar ca să atragă lumea. Dar și eu făcând asta încerc să atrag oamenii, clar, că doar nu sunt idiot să spun altceva. Eu vreau să mă exprim altfel și să te conving prin inocență. EU scriu pentru liniștea mea sufletească. Bâshty, măăă! Toți vrem atenție, eu vreau să te cuceresc cu articolele mele si să te abonezi, poate fac atât de multe vizualizări încât va plăti lumea să își vadă anunțul sau poza pe blogul meu, cine știe!? Toate se întâmplă cu un scop/rost, eu mă bucur că scrisul îmi face placere și mă ajută atunci când nu ies cu bicicleta. E evadarea mea. Sper că e și a ta. Mulțumesc frumos pentru timpul acordat. Lecția s-a terminat. Bună. Ziua. Până mâine, un sincer la revedere!😀😀😀😀😀

Ai grijă să nu scapi tulumba!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu