5 noiembrie 2022

Scriitorul din mine 05.11.2022

    Demult nu am mai avut o săptămână atât de grea la muncă. Abia am apucat să ies cu bicicleta. Cu Emma am executat ieșiri în aproape fiecare zi, mai putin joi, când am muncit până târziu în noapte. Dar mă bucur că am bifat prima noastră expoziție de pictură. Nu am expus, stai chill, doar am vizitat. Eram la plimbare prin centru și am ajuns la cinema Independența și am văzut niște tablouri expuse. Si am zis să vedem despre ce e vorba. Nu am reținut numele artiștilor, erau doi, o doamnă Diana și un domn Rafael. Niște ciudățenii de tablouri, fiecare cu titlul dedesubt, dar chiar și așa tot nu am înteles cam ce voia să spună artistul. Clar nu mă pricep deloc la artă și ochiul meu vede pete unde ar trebui să fie linii sau idei, dar nu îmi pare rău. Nu mi-a plăcut niciodată și nici nu o să mă atragă vreodată. Dar pentru că Emma e pasionată de pictură și desen, cred că va trebui să învăț și eu câte ceva, ca să avem despre ce vorbi. 

    Ne-am propus ca săptămâna viitoare să mergem la Muzeul de Artă din Târgoviște. Nu îmi aduc aminte când am fost acolo ultima oară, eu știu doar că am fost la muzeul de istorie, pe cel de arte nu cred că l-am vizitat. Sunt sigur că mai sunt locuri prin oraș pe unde mai putem găsi ceva tablouri expuse, mergem să le vedem și pe acelea. Suntem în perioada de căutari și avem de mers, conașule, că doar așa întâlnim experiențe noi, cu mașina suntem cumva rupți de lucruri interesante. Punem căciula pe cap, fularul pe ochi, luăm un termos cu ceai cald și plecăm la colindat. Sigur găsim ceva de pus în traistă. Să am grijă doar să îmi peticesc găurile cunoașterii și să am răspunsuri pentru curioasa familiei.

Ideile bune vin greu. Dar și când vin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu