27 noiembrie 2022

Scriitorul din mine 27.11.2022 (II)

    Pare că m-am trezit cu chef de scris. A se citi "abera". Am și eu fixurile mele și când mă scoate cineva sau ceva de pe sine, trebuie să o dau, că mă roade până la os. În ultimul timp văd tot felul de exagerări cu LBGT si alte litere din alfabet. E treaba lor ce fac și de ce, încerc să îi accept, nu neapărat ca fiind normali dar măcar să nu mă deranjeze pe mine. Și văd că au început să mă deranjeze, pentru că pare că noi aștia normali, majoritarii, avem mai puține drepturi decât minoritarii, ceea ce se numește discriminare pozitivă. Dar asta e la adresa lor, că la adresa mea e negativă. Stai să vezi de unde vine angoasa mea. Orice se întâmplă în lume, trebuie să apară curcubeul pe undeva în imagine. De ce? De ce trebuie să îmi scoți ochii cu femei cu barbă? De ce toate știristele au icoana cu LGBT la piept și lumea vorbeste doar la superlativ despre această minoritate? Să mă ierți dacă par demodat, încuiat, eu înțeleg că au fost persecutați de-a lungul timpului. Dar mă simt la fel ca în perioada cu "Black lives matter" când noi, restul de alte culori, trebuia să ne dăm cu crema de pantofi pe față și să cântăm rap sau ceva. O campanie idioată, cu mult marketing și prostire pe bani. Citisem undeva că șefii mișcării o ard cu vile în LA și avioane private. Aia dreptate pentru persoanele de culoare, tati. Vedeam toți fotbaliștii cum îngenucheau la meciuri și era pe val, până au început câte unii să se opună, sau macăr să nu facă exact rahatul ăsta de sprijinire a unor lătrai, Și a trecut. Văd că acum la Qatar nu a îngenuncheat nimeni pentru ăia 6.500 de muncitori care au murit pe șantiere. Iar exagerez.

    Ideea articolului o am mai demult, dar nu am pus-o pe foaie, însă vineri seara m-a lovit. Eram pe youtube, eu urmăresc canalul "Rapha" cu filmulețe foarte bune. Ei vorbesc de ciclism în timp ce își promovează hainele și produsele din zona asta. Bun, pot trăi cu asta. Dar deja au început să mă sece cu filmulețe cu gay, bărbati sau femei, nu contează. Și nu am mai putut să mă uit. Înțeleg nevoia comunității de a se face auzită, să aibă drepturi la fel ca noi ceilalți, dar când e vorba doar de ei, încep să mă satur. Așa că nu am mai putut să mă uit la ceva ce îmi place din cauza promovării exagerate. Am mai văzut și o știre că UE obligă companiile să aibă în componența consiliilor de administrație un aumit procent din fiecare gen. O alta monstruozitate, de parcă știi să conduci o afacere de succes dacă faci parte dintr-o minoritate sexuală sau ai o anumită culoare. E cultura "WOKE" la putere, ipocrizie maximă, și o să ne prostim de tot. Îmi pare că efectul e fix pe dos, în loc să le facă un favor, îi intoarce pe oameni împotriva lor. Sau sunt eu tâmpit și sunt singurul care gândește așa!? Hai liberare la toate gândurile, că se poate!

BLM se transformă în PLM destul de ușor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu