13 noiembrie 2022

Scriitorul din mine 13.11.2022

    Se zice că duminica e sărbătoare și nu ai voie să muncești. Scrisul nu se pune, că nu produce nici bani și nici bătături, e ok. Avem tendința să nu conștientizăm valoarea timpului pe care îl investim în orice, e bine să realizăm cât face fiecare minut sau oră sau zi din viața noastră pentru a decide cum îl petrecem. Ce frumos sună "petrecem", e ca și cum bem și dansăm toată viața! Doamne-ajută la toată lumea atunci. Stai, că m-a luat doamna la trei-păzește că o ard aiurea pe blog și nu mă duc să fac ordine în magazie, că mi-am lasat bulendrele aiurea pe acolo. Scriu repede și mă duc, că nu mai pup bicicletă azi. 

    A trecut Black Friday, sau cred că mai e pe unele site-uri. Și nu ne-am cumpărat nimic. Adică, noi cam avem tot ce ne trebe prin gospodărie, electro-casnice mă refer, haine și încălțăminte nu purtăm, doar mâncăm și bem, la naiba, așa da viață. Am ieșit în trei joi seara, înainte să se aglomereze mall-ul, am fost să mâncăm și să cumpărăm ce găsim. Și am găsit cărți. Emma și-a cumpărat un breloc și un fel de gentuță cu "Posheen" sau "Kosheen", habar n-am cum e corect. Noi ne-am agățat de niște cărți, cu politică, istorie și cu sport. Și ceva suferințe din al doilea Război Mondial. Avem ce citi când plecăm la plimbare săptămâna viitoare, pe avion. Nici nu mai știu când am cumpărat ultima dată cărți. Eu nici nu prea am fost fan citit. Sau școală. O gâscă uscată ce a uitat viața în apă. Se pune praful pe cenușiu și mai trebuie ceva Pronto să nu vie Parkinsonul. Așa că mă re-apuc de citit. Oricum am văzut eu pe un site că e bine să citești mult dacă vrei să fii un scriitor bun. Tu îți dai seama ce ieșea din mine dacă învățam și citeam tot ce trebuia în școală!? Cioran mă striga lumea pe stradă. Așa, Ciorap Mancuso îmi zice. Îmi aduc aminte că în liceu împărțeam cu prietenii o carte pentru minți luminate de lampioane roșii în Red District, Pisicuța în cizmulițe. Gata, te-am pierdut de cititor. Ce să fac, frate, dacă asta e nivelul meu? Tractorist cu submarin la prânz, bere la pet și manea la ringtone. Hai cu emanciparea, bos. p.s. de câte ori ai auzit că "bos" înseamnă "bou" în latină? Ce puteam eu să rețin când prima notă în liceu a fost 4 la latină!?😀😀😀

Coperta e precum haina la om.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu